امیرحسین مرجانی

رویدادهای کارآفرینی برای بیکاران!

سلام
مدت هاست که رویدادهای کارآفرینی رو دنبال می کنم (یکی از سایت های خوب و فعال برای معرفی رویداد ها رو سایت ایوند می دونم)، و البته تا جایی که وقت و کار و دانشگاه اجازه بده توی این رویداد ها شرکت می کنم. مدتی هست که این برنامه ها (مخصوصا از شرکت فینوا) رو در وسظ هفته و طول روز برگزار می کنند! این زمان دقیقا ساعاتی هست که فقط بیکاران (!) فرصت شرکت در اون رو دارند! من نمی دونم واقعا کدوم آدمی هست که توانایی داره، ایده داره، انگیزه داره و اون موقع مشغول فعالیت خودش نباشه!

بله می دونم شاید کسی فکر کنه برای برنامه ریزی و پیشرفت کارم این وقت رو می زارم، ولی خب واقعا چند درصد از گروه هایی که واقعا به کار چسبیدند می تونند تو این رویداد ها شرکت کنند!؟

برای مثال همین فینوا یه رویداد گذاشته به طول چند روز، اونم وسط هفته از 8 صبح! و می گند اگر شما نتونی همش رو بیایی نمی خواد بیایی!!! و باز هم به این نتیجه می رسیم که فقط بیکاران می تونند شرکت کنند.

به نظرم این اکسلیتور ها باید برای برنامه های اینچنینی شرایط شرکت کنندگان رو هم در نظر بگیرند، تا بتونند افراد مفید تری رو جذب کنند و نتیجه بهتری بگیرند…

جا داره تشکر کنم از مجید علوی زاده به خاطر رویداد Geekups که چهارشنبه های آخر هر ماه برگزار می کنند… مفید و مختصر و در زمان خوب