امیرحسین مرجانی
درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال

ایده درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال “ارزگیت” – ادامه داستان پایان نامه+ ارائه ایده

 از اینکه فاصله زیادی بین مطالب این سری افتاده عذرخواهی می کنم، این قصور من رو بگذارید پای کم بود زمان و درگیری های مختلف

در قسمت اول (ایده درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال “ارزگیت” – قسمت اول) و قسمت دوم (ایده درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال “ارزگیت” – قسمت دوم (پایان نامه کارشناسی ارشد در حوزه بلاکچین)) داستان کوتاهی در مورد نحوه آشناییم با تکنولوژی بلاکچین و کارهایی که انجام دادم، تا منهی بشود به پایان نامه توضیح دادم، و در این پست می خوام چند خطی به آن اضافه کنم و در آخر فایل ایده درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال رو ارائه بدم.

در قسمت قبل گفتم که تصمیم گرفتم برای پایان نامه در مورد CDN  بر بستر بلاکچین کار کنم، تا مدتی در این مورد مطالعه می کردم، تا اینکه تصمیم گرفتم باز هم زمینه کاری رو عوض کنم، به دلیل علاقه شخصی خودم به معماری نرم افزار و نظر استاد، تصمیم بر این شد به دنبال بر طرف کردن یکی از نیاز های معماری نرم افزار با بلاکچین باشیم. از طرف دیگه این روز ها با موضوع توزیع شدگی و نرم افزار های توزیع شده سر و کله می زنم. در همین راستا، دیدم شاید بد نباشد روی پایان نامه ای با موضوع تقریبی (ارائه یک راهکار توزیع شده برای اتصال سامانه های نرم افزاری بر بستر بلاکچین در شبکه های داخلی) کار کنم. البته چندین مقاله در این حوزه هم پیدا کردم که بد نیست شما هم در جریان باشید.

و اما درگاه پرداخت ارز های دیجیتال

اجرای درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال با بیشتر شدن مشغولیت هام (کار و درس و پروژه) عملا خاموش شده بود، تا اینکه از طرف یکی از بزرگترین شرکت های گردشگری (َشاید هم بزرگترین) با من تماس گرفتند و درخواست یک جلسه در مورد این موضوع کردند. به حق ایده و فکر مدیران مجموعه بسیار خوب و مثب بود، هر چند که نیاز داشتند از لحاظ علمی و فنی دید خودشان را بالا ببرند. ایده ای که آن ها به دنبال آن بودند در سطح اول امکان پرداخت هزینه تور ها با ارزهای دیجیتال، و در سطح بالاتر راه اندازی یک ارز دیجیتال برای استفاده در شبکه گردشگری ایران بود.

از ایشان فرصت خواستم و طرح خودم رو کامل تر از چیزی که در فکرشان بود نوشتم، از نظر خودم طرح خوبی شد، ولی نمی دانم چرا آن همه پیگیری و تماس های مکرر اولیه به نتیجه ای ختم نشد (شاید من خبر ندارم).

این طرح برگرفته از خدماتی است که سایت های خارجی پرداخت ارزهای دیجیتال به کاربرانشان ارائه می دهند. در این طرح دست کارفرما را برای اینکه از یک node بلاکچین بیت کوین استفاده کند و یا از API  سرویس دهنده های دیگر استفاده کند، باز گذاشتم. این طرح تقریبا مرحله تحلیل نرم افزار را پوشش می دهد، و مراحل اجرای این ایده و حتی قیمت پیشنهادی خودم (خودم می دانم که بسیار کم گفتم) هم هست.

به دلیل اینکه این ایده بار علمی خاصی ندارد و کاملا جنبه تجاری دارد، به صورت تجاری برای فروش گذاشته ام که می توانید در انتهای همین مطلب لینک های دانلود را مشاهده کنید.

چند نکته:

لایسنس: خریدار این فایل می تواند به هر نحوی که دلش می خواهد، چه در زمینه های تجاری و غیر تجاری بدون نیاز به اجازه و هماهنگی به صورت نا محدود استفاده کند. ولی در اختیار گذاشتن ایده و فایل ارائه برای دیگران به هیچ وجه مجاز نیست. چه به صورت فیزیکی فایل جا به جا شود، چه در سایت های اینترنتی قرار بگیرد. )

پشتیبانی: همانطور که دوستان در جریان هستند، در حد توانم به سوال ها پاسخ می دهم، ولی برای خریدارن این فایل صحبت در مورد مسائل فنی و علمی در خصوص ایده آزاد هست (در حد عرف، سعی می کنم سریع پاسخ بدهم)

تمام مطلب نوشته شده مربوط به خرداد 1397 و در حد علم و تجربه شخصی بنده هست، و بیشتر از این ادعایی هم ندارم ( قبل از خرید بررسیهای لازم را به عمل آورید)

موفق و موید باشید.

خرید PDF طرح ارائه خدمات پرداخت ارز های دیجیتال 

خرید WORD طرح ارائه خدمات پرداخت ارز های دیجیتال 

1 دیدگاه

  1. با سلام و خسته نباشید
    مطالبتون عالی بود
    در مورد پرداخت سیار بانکی در این حوزه مطلبی وجود دارد؟

  2. سلام
    برای موضوع پایان نامه در زمینه ارز دیجیتال نیاز به راهنمایی دارم ممنون میشم اگر ممکنه کمک کنید

پاسخی بنویسید

هجده − 11 =